צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

כל האפשרויות בביטוח רכב – קבלו טיפים מהסוכן

כל האפשרויות בביטוח רכב – קבלו טיפים מהסוכן

עדיין לא ברור כיצד ישפיע משבר הקורונה על ענף ביטוח הרכב, אבל בטוח שיש כאן הזדמנות להכיר קצת יותר לעומק את הביטוח שכולנו בעצם צריכים. יותר גמיש ממה שחשבתם
בימים אלו, כאשר כולנו חושבים מחדש על הרבה דברים שנראו לנו מובנים מאליהם, כדאי לחשוב מחדש גם על ביטוח הרכב.

לאורך שנים חלקנו רוכשים ביטוח רכב "כי חייבים", בלי ממש לחשוב על התכולות ועל הכיסויים – רואים מחיר טוב וקונים .

האם המצב הזה יימשך גם עכשיו, עם ואחרי משבר הקורונה, שמכניס את כל המשק לסחרור כלכלי? האם תחרות המחירים הזאת תלווה אותנו גם הלאה?

גם אם כן וגם אם לא, כדאי להכיר טוב יותר את ביטוח הרכב. אתם תופתעו לגלות שהוא לא כל-כך פשוט כמו שתמיד חשבתם. אמנם זה לא "מדע טילים", אבל יש בו יותר אפשרויות ממה שרוב הצרכנים יודעים.

ביטוח מקיף הוא ביטוח גמיש

פוליסת ביטוח מקיף לרכב מתחילה בכיסוי בסיסי לנזקים שעלולים להיגרם לרכב המבוטח כתוצאה מאירועים שונים כגון, תאונה, אש, פריצה, גניבה וכד'. ביטוח רכוש קלאסי.

על כיסוי הבסיס ניתן להוסיף הרחבות שונות – עוד כיסויים ו/או כתבי שירות – חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות:

  • שירותי דרך וגרירה
  • שבר שמשות שנגרם באירוע שאינו מכוסה בכיסוי הבסיס
  • פנסים ומראות צד
  • פגושים
  • הוצאות משפטיות לתביעות פליליות בגין תאונה
  • רכב חלופי בנזק חלקי
  • רכב חלופי בנזק מלא
  • ביטול דמי כינון – לשמירה על ערך הביטוח גם לאחר תיקון כתוצאה מתאונה
  • חדש תמורת ישן – לרכישת רכב חדש לאחר אובדן מוחלט (טוטאל-לוס)
  • רעידת אדמה

לכל אחת מן ההרחבות יש מטרה ויש ייעוד, והן מאפשרות בנייה של מערך כיסויים מותאם אישית – עפ"י מאפייני השימוש ברכב, מאפייני הנהגים, יכולת כספית וכד'.

שוקלים לוותר על ביטוח מקיף בתקופת הקורונה? ראשית, חשוב להגן על הרכב גם בזמן שהוא עומד, כי פגיעות רבות נגרמות כאשר הרכב בחניה, בחניון או ברחוב.

שנית, דווקא בשל המצב, יש נתונים על עלייה בגניבות רכב לצרכי חלפים, בין השאר בשל בעיות באספקת חלפים מסין.

רגע, ואיפה ביטוח צד שלישי?

ביטוח צד שלישי (צד ג'), המכסה נזקים שנגרמו לרכוש של מישהו אחר כתוצאה מהשימוש ברכב המבוטח, כלול בפוליסת ביטוח רכב מקיף, אך ניתן לרכוש אותו גם בנפרד.

פתרון זה מיועד למי שבבעלותו רכב ישן ששוויו נמוך ואינו זקוק לביטוח המקיף, אך עשוי להיות פתרון גם למי שידו אינה משגת לרכוש ביטוח מקיף, אך אינו רוצה להיות חשוף לתביעות צד ג'.

מומחים טוענים כי ביטוח צד ג' הוא הגנה חיונית, ולמרות שאינו חובה מומלץ מאוד לא לוותר עליו בשום מצב.

לידיעתכם! גם לביטוח צד ג' ניתן הרחבות כגון שירותי דרך וגרירה.

מדוע חשוב לשמור על כיסוי צד ג' גם כאשר הרכב עומד? כדי שתוכלו בכל רגע לבצע נסיעה בראש שקט, בלי חשש מתביעות נזק. כי מספיק ששרטתם את הרכב של השכן ביציאה מהחניה, כדי שהחיסכון לא ישתלם לכם.

כיסוי צד ג' הוא לא כיסוי שמשחקים איתו.

השתתפות עצמית – יש לכם שליטה על זה

בכל ביטוח רכב יש סעיף השתתפות עצמית. לא רבים יודעים, אך ע"י הגדלת רכיב ההשתתפות העצמית ניתן להקטין את הפרמיה שמשלמים עבור הביטוח.

למי שההוצאה השוטפת חשובה יותר מהעלות הכוללת, ויסות ההשתתפות העצמית הוא פתרון מוצלח.

במקרים רבים, חברות הביטוח מאפשרות הורדת ההשתתפות העצמית לאפס (ללא השתתפות עצמית) בכפוף לטיפול ברכב במוסך הסדר.

ביטוח חובה, לא לשכוח

הכל מתחיל בביטוח החובה לרכב, שבלעדיו אסור לנהוג ברכב. כמובן שמדובר בפתרון פחות גמיש מביטוח מקיף, אך גם בו ניתן לווסת דברים לפי הצורך. לדוגמא, כיסוי לנהג צעיר/חדש.

שורה תחתונה: קבלו טיפים מסוכן הביטוח שלכם

קיבלתם סקירה "על קצה המזלג" של מגוון האפשרויות בביטוח רכב. בפעם הבאה שצריך לחדש או לרכוש ביטוח רכב, אל תרוצו לגוגל לחפש מבצעים. דברו קודם כל עם הסוכן שלכם, קבלו ייעוץ שיעשה לך סדר עדיפויות, ותנו לו למצוא לכם את הפתרון ההוגן ביותר.

זה משתלם, גם בקנייה ועוד יותר בזמן התביעה.

קיימות אפשרויות לכיסוי ביטוחי לפי היקף שימוש (שעות נהיגה בפועל), ותוכניות חסכוניות לרכב שני במשפחה, כאשר הרכב הראשון הינו רכב חברה.

אנו מציעים לכם פוליסות הכוללות את כל ההרחבות ללא עלויות נוספות.

סוכנות הביטוח אורן מזרח, פועלת באמצעות מערכת ייחודית שפיתחה, מערכת BEST PRICE, המאפשרת קבלת הצעה משתלמת' מבין 10 חברות ביטוח שונות ולמעלה מ-20 מסלולי ביטוח.

באמצעות תהליך זה, מקבל המבוטח את ההצעה המשתלמת ביותר והמתאימה לצרכיו, לרבות במסלולי כיסוי לפי היקף שימוש (שעות נהיגה בפועל) ותוכניות חסכוניות לרכב שני במשפחה, כאשר הרכב הראשון הינו רכב חברה.

בנוסף, לאורן מזרח הסדרים הכוללים הרחבות, הנחות ותנאים מיוחדים ברכישה ובעת תביעה בפוליסות, כחלק מהיתרונות שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה,כסוכנות מובילה בענף הביטוח.

נהיגה בטוחה,

צרו קשר, אנחנו כאן לשירותכם.

 

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם