צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

גם מומחי הסייבר אומרים: ביטוח סייבר לעסק הוא חיוני

גם מומחי הסייבר אומרים: ביטוח סייבר לעסק הוא חיוני

סיכוני הסייבר שמאיימים על העסק שלך כוללים לא רק התקפות של האקרים זדוניים. כדאי להכיר את הסיכונים ואת הכיסויים האפשריים

כשאומרים לכם את המילים 'סיכוני סייבר' על מה אתם חושבים? בדרך כלל אתם חושבים על האקרים זדוניים, שמפעילים מחשבים ותוכנות מתוחכמות וחפשים ברשת הזדמנויות להזיק למישהו, אדם פרטי או עסק, כדי להרוויח.

ובכן, אתם מפספסים בגדול. אמנם נכון כי רשת האינטרנט שורצת בגורמים חורשי רעה מסוג זה, שמאיימים על המידע שלכם, אבל הם לא בהכרח הסיכון העיקרי לאירוע סייבר.

פגיעה אנושה במערכות המידע ובנתונים הרגישים שלכם, יכולה להתרחש גם כתוצאה מכשל טכני או מטעות אנוש. למעשה, גורמים אלה אפילו יותר מוחשיים מהסכנה לאירוע סייבר זדוני.

כתוצאה מן הטעות התמימה הזאת, שמניחה את כל כובד המשקל על התגוננות מפני סיכוני סייבר חיצוניים, עסקים רבים מסתמכים רק על ההגנות הטכנולוגיות, בדמות תוכנות אנטי-וירוס ופייר-וול. אבל כל מומחה סייבר רציני, ואפשר לבדוק את הדברים בקלות באמצעות חיפוש מהיר בגוגל, יגיד לכם, שקו ההגנה החשוב ביותר בסופו של דבר הוא… כן, כן, ביטוח סייבר.

מדוע ביטוח סייבר כל-כך חיוני לעסק?

ביטוח סייבר הוא המרכיב היחיד בקו הגנה, שנותן מענה למצב בו אירוע הסייבר כבר התרחש. כל המרכיבים האחרים מתמקדים במניעה, הביטוח מספק כיסוי לנזקים שנגרמו כאשר המניעה נכשלה.

כמה זה חשוב? עפ"י נתונים עולמיים, אירוע סייבר עלול למוטט עסקים. הנזק הישיר יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, ונזקים כתוצאה מתביעות שונות יכולים להגיע אף למאות אלפי שקלים.

לפי נתונים שפורסמו בארה"ב, הנזק הממוצע לעסק קטן או בינוני כתוצאה מאירוע סייבר עומד על 120,000 דולרים, יותר מ-400,000 ש"ח.

ככל שמערכות המחשב של העסק מתקדמות יותר, עם פתרונות ענן וגישה מרחוק באמצעות טלפונים סלולריים, כך הסיכוי לאירוע סייבר הולך וגדל.

אילו הגנות מספק ביטוח סייבר לעסקים?

פוליסת ביטוח סייבר לעסק יכולה לכלול מגוון כיסוים למגוון נזקים אפשריים כתוצאה מאירוע סייבר:

  • אובדן הכנסות – כתוצאה משיבוש תהליכי עבודה, עסקאות ופרויקטים.
  • שיקום מערכות מידע
  • פגיעה במוניטין עסקי
  • תביעות צד ג' – לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים וגורמים נוספים.
  • הוצאות משפטיות
  • קנסות

אל תשאירו את העסק בלי הגנת סייבר

סוכני אורן-מזרח עומדים לשירותכם עם פתרונות ביטוח סייבר לעסק של החברות המובילות, ועם ייעוץ וליווי מקצועיים לבניית מערך כיסויים בהתאמה לעסק, עפ"י מאפייני הסיכון בענף בו פועל העסק ומאפיינים ייחודיים נוספים.

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם